آغاز نام‌نویسی حضوری از دانشجویان ورودی سال تحصیلی ۹۸-۹۹/ گزارش تصویری

27 شهريور 1398
نام‌نویسی حضوری از دانشجویان جدید دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر برای سال تحصیلی ۹۸-۹۹ آغاز شد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در حاشیه بازدید از روند اجرایی نام‌نویسی از دانشجویان جدید گفت: در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ بیش از ۵۰۰ دانشجو در رشته‌های مختلف تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پذیرفته‌شده‌اند.
دکتر صمد اکبر زاده با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش در رشته‌های مختلف گفت: با اعلام سازمان سنجش شاهد افزایش پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی مختلف هستیم.
۴۵ درصد دانشجویان جدید دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بومی هستند
دکتر اکبر زاده خاطرنشان کرد: ۴۵ درصد از پذیرفته‌شدگان جدید را دانشجویان بومی استان بوشهر و ۵۵ درصد دیگر دانشجویان غیربومی هستند.
وی افزود: نام‌نویسی اینترنتی بر اساس اعلام برنامه سازمان سنجش در روزهای قبل آغازشده بود و دانشجویان از روز گذشته و با توجه به زمان‌بندی اعلام‌شده پس از دریافت کد رهگیری برای نام‌نویسی حضوری به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مراجعه نموده‌اند.
اکبر زاده ادامه داد: نام‌نویسی حضوری از پذیرفته‌شدگان جدید در سایت پردیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از روز سه‌شنبه آغازشده است و امروز به پایان می‌رسد.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به همکاری معاونت آموزشی و معاونت دانشجویی فرهنگی در اجرای روند نام‌نویسی خاطرنشان کرد: همکارانم در معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه نیز مانند سال‌های گذشته در روند اجرایی نام‌نویسی از پذیرفته‌شدگان جدید با برنامه‌های آموزشی و مشاوره‌ای به دانشجویان مشارکت فعالی دارند.
در سال تحصیلی جدید بیش از ۵۰۰ دانشجو برای تحصیل در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، فوریت‌های پزشکی، پرستاری، مامایی، علوم آزمایشگاهی، اتاق عمل، مهندسی بهداشت محیط، بهداشت عمومی، کتابداری، هوشبری، تغذیه و پرتوشناسی و در مقاطع مختلف وارد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شدند.

انتهای پیام/م.پ-۱۰۲۵
دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کلمات کلیدی:
نام‌نویسی     معاون.آموزشی     دکتر.صمد.اکبرزاده        

تاریخ بروز رسانی:   27 شهريور 1398

تعداد بازدید:   ۱۷

چاپ خبر |فايل متن خبر | ارسال به دیگران



ارسال نظر
ايميل :     
نام و نام خانوادگی :  
نظر :
 
حروف تصویر بالا :   
 
 

لینک به این صفحه
< >