تقدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از تیم‌های فعال در طرح سلامت نوروزی

14 فروردين 1397
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پیامی از فعالیت تیم‌های فعال سراسر استان در طرح سلامت نوروزی تقدیر کرد.

در متن پیام دکتر سعید کشمیری آمده است: آنچه در این روزها اهمیت ویژه‌ای دارد، احساس سلامتی است که اگر نباشد، شادترین روزهای زندگی نیز طعم ناخوشایند بیماری را از بین نخواهد برد.
متن این پیام به شرح زیر است:
"باسمه‌تعالی
شروع فصل بهار و حیات دوباره طبیعت در آدمی نیز شور و شعف حرکت و حیات می‌دمد.
آنچه در این روزها اهمیت ویژه‌ای دارد، احساس سلامتی است که اگر نباشد، شادترین روزهای زندگی نیز طعم ناخوشایند بیماری را از بین نخواهد برد.
خوشحال و خرسندیم که ما اعضا خانواده بزرگ حوزه سلامت استان، در تأمین سلامت و زدودن غبار بیماری از خاطر مردمان استانمان نقش ایفا کرده و در ایام نوروز خدمتگزار هم‌میهنان خود بوده‌ایم.
اما این مهم به‌جز با تلاش چشمگیر همکارانم در حوزه سلامت در اقصی نقاط استان حاصل نمی‌شد.
اینجانب وظیفه خود می‌دانم تا از تلاش‌های شبانه‌روزی و خدمات خستگی‌ناپذیر تمامی همکاران گرانقدری که در ایام تعطیلات نوروزی، زمان استراحت خود را وقف خدمت‌رسانی به مردم عزیز کردند و در پایگاه‌های اورژانس، بیمارستان‌ها، مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، خانه‌های بهداشت، مراکز تسهیلات زایمانی، داروخانه‌های شبانه‌روزی، واحدهای آزمایشگاهی و نظارتی بهداشت محیط، خدمات اورژانس دندانپزشکی، واحدهای ستادی و مدیریتی و همچنین ستاد نوروزی دانشگاه فعالیت داشته‌اند تقدیر و تشکر نمایم.
تلاش ارزنده همکارانم در جای‌جای استان عزیزمان بوشهر از مرکز، جنوب، شمال، شرق و غرب استان را ارج می‌نهم و برای تک‌تک تلاشگران عرصه سلامت آرزوی سربلندی، عافیت و بهروزی دارم.
دکتر سعید کشمیری
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر
14 فروردین 1397"
انتهای پیام/ م.غ 1023

با کلیک بر روی لینک زیر اخبار دانشگاه را از کانال تلگرام دریافت کنید
https://telegram.me/bpumspublicrelation

کلمات کلیدی:
تقدیر     تیمهای.فعال     طرح.سلامت.نوروزی     رییس.دانشگاه.علوم.پزشکی.بوشهر    

تاریخ بروز رسانی:   14 فروردين 1397

تعداد بازدید:   ۴۵

چاپ خبر |فايل متن خبر | ارسال به دیگران

ارسال نظر
ايميل :     
نام و نام خانوادگی :  
نظر :
 
حروف تصویر بالا :   
 
 

لینک به این صفحه
< >