دانشجویان استعداد درخشان در آینده نظام سلامت نقش ویژه‌ای دارند

17 تير 1396
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دانشجویان استعداد درخشان در آینده نظام سلامت نقش ویژه و به سزایی را ایفا می‌کنند و باید از آنان حمایت کرد.

دکتر علیرضا رئیسی در پنجمین جلسه‌ کمسیون ویژه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: حضور پرشور دانشجویان و همکاری اساتیدی که در جهت آموزش و توانمندسازی دانشجویان استعداد درخشان از هیچ‌گونه کمکی دریغ ننموده‌اند، نقطه‌ی عطفی در این حوزه می‌باشد.
وی ضمن تبریک به برگزیدگان نهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی تصریح کرد: هرگونه فعالیتی در جهت کارآفرینی و حرکت به‌سوی دانشگاه‌های نسل سوم، ایجاد فرصت، فراهم نمودن بستری در راستای برنامه‌های تحول و نوآوری آموزش مانند برگزاری استارت آپ ها و کارهای تیمی بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر خواهد بود و باید موردتوجه و حمایت ویژه قرار گیرد.
دکتر سید سجاد اقبالی نایب‌رییس کمیسیون ویژه حمایت از استعدادهای درخشان و معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در جهت ارتقا و توانمندسازی دانشجویان استعداد درخشان و نخبه خصوصاً موفقیت‌های اخیر در المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی از حمایت‌های رییس دانشگاه، اساتید حوزه‌ آموزش علوم پزشکی، روسای دانشکده‌ها و کارشناسان و مسئولین ستاد استعداد درخشان و المپیاد تشکر ویژه کرد.
دبیر کمیسیون و مدیر دفتر استعدادهای درخشان نیز گزارشی جامع از کلیه‌ فعالیت‌های حوزه معاونت آموزشی در راستای هدایت و توانمندسازی دانشجویان ارایه و نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدها این حوزه را بیان کرد.
پنجمین جلسه‌ی کمسیون ویژه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در سالن ابن‌سینا و با حضور رییس دانشگاه، قائم‌مقام رییس، معاونین، روسای دانشکده‌ها، مدیران و کارشناسان حوزه آموزش برگزار شد.
انتهای پیام/ م.غ 1023
با کلیک بر روی لینک زیر اخبار دانشگاه را از کانال تلگرام دریافت کنید
https://telegram.me/bpumspublicrelation

کلمات کلیدی:
کمیسیون     استدادهای.درخشان     دکتر.علیرضا.رئیسی     دکتر.سجاد.اقبالی    

تاریخ بروز رسانی:   17 تير 1396

تعداد بازدید:   ۱۰

چاپ خبر |فايل متن خبر | ارسال به دیگران

ارسال نظر
ايميل :     
نام و نام خانوادگی :  
نظر :
 
حروف تصویر بالا :   
 
 

لینک به این صفحه
< >