آیین بزرگداشت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد/ گزارش تصویری

26 تير 1397
به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و دهه کرامت، جشن و ویژه‌برنامه گرامیداشت روز دختر به همت حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه برگزار شد.

قائم‌مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در برنامه‌ریزی در این آیین گفت: خجسته میلاد حضرت معصومه (س) در طلیعه ذیقعده‌الحرام یادآور ارجمندی نوع زن در اسلام و تأکید مجددی بر نقش و جایگاه نیمی از پیکره اجتماع در رسالت محمدی (ص) است.
دکتر حسین دارابی افزود: دختران در سبک زندگی و فرهنگ ایرانی اسلامی از متعالی‌ترین جایگاه برخوردارند.
وی با اشاره به جایگاه زن و دختر در سبک زندگی ایرانی- اسلامی تصریح کرد: نه‌تنها باورهای ملی ما برای بانوان جایگاه و احترام ویژه‏‌ای قایل است بلکه دین مبین اسلام نیز تکمیل‌‏کننده این‏ جایگاه است.
معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز بابیان ویژگی‌های حضرت معصومه (س) پرداخت و اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های مهم آن حضرت عبادات و صبوری ایشان است که باید الگوی دختران ما قرارگرفته و سرمشق آنان باشد.
حجت‌الاسلام سید عبدالجلیل حسینی اظهار داشت: دختران در سبک زندگی و فرهنگ ایرانی اسلامی از متعالی‌‏ترین جایگاه برخوردارند.
وی بابیان اینکه در فرهنگ اسلامی و سیره معصومین (ع) زن و دختر جایگاهی پر ارج دارد، عنوان داشت: حضرت معصومه (س) بزرگ بانویی وارسته و باتقوا است که در دوران کوتاه عمر خویش با تکیه‌بر ولایت‌پذیری و دانش، سرآمد زنان عالم شد.
به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و دهه کرامت، جشن و ویژه‌برنامه گرامیداشت روز دختر به همت حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه برگزار و از فرزندان دختر نونهال و نوجوان کارمندان دانشگاه تقدیر شد.
انتهای پیام/ م.غ ۱۰۲۳

با کلیک بر روی لینک زیر اخبار دانشگاه را از کانال سروش دریافت کنید
https://sapp.ir/bpumspublicrelation


کلمات کلیدی:
روز.دختر     دکتر.حسین.دارابی     حجت‌الاسلام     سید.عبدالجلیل.حسینی    

تاریخ بروز رسانی:   26 تير 1397

تعداد بازدید:   ۴

چاپ خبر |فايل متن خبر | ارسال به دیگران



ارسال نظر
ايميل :     
نام و نام خانوادگی :  
نظر :
 
حروف تصویر بالا :   
 
 

لینک به این صفحه
< >