« بسمه تعالي »
(آگهي جذب نیروی شرکتی اورژانس 115 استان بوشهر)
اورژانس 115 استان بوشهر در نظر دارد براي تأمين نيروهاي مورد نياز جهت خدمت در واحدهای تابعه خود بر اساس مجوز شماره 3401/209/د مورخ 1400/04/23 معاونت محترم توسعه وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی تعداد 22 نفر از افراد واجدالشرایط را از طریق آزمون/ مصاحبه و پس از طي کردن مراحل گزينش توسط هسته گزینش دانشگاه به صورت قرارداد شرکتی جهت اورژانس 115 شهرستان های عسلویه، بوشهر، دیر ، دیلم، جم، کنگان و گناوه از طریق شرکتهای طرف قرارداد دانشگاه به شرح ذيل جذب نمايد:
عنوان شغل
|
محل جغرافيايي خدمت
|
تعداد مورد نياز
|
جنسيت
|
شرايط احراز از نظر مدرک و رشته تحصيلي
|
توضيحات
|
زن
|
مرد
|
کارشناس/کاردان فوریت های پزشکی
|
پایگاه های اورژانس115 شهری و جاده ای عسلویه
|
6 نفر
|
|
*
|
کاردان و کارشناس فوریت های پزشکی، اتاق عمل ، هوشبری و پرستاری
|
|
کارشناس/کاردان فوریت های پزشکی
|
پایگاه های اورژانس115 شهری و جاده ای بوشهر
|
1 نفر
|
|
*
|
کاردان و کارشناس فوریت های پزشکی، اتاق عمل ، هوشبری و پرستاری
|
|
کارشناس/کاردان فوریت های پزشکی
|
پایگاه های اورژانس115 شهری و جاده ای دیر
|
3 نفر
|
|
*
|
کاردان و کارشناس فوریت های پزشکی، اتاق عمل ، هوشبری و پرستاری
|
|
کارشناس/کاردان فوریت های پزشکی
|
پایگاه های اورژانس115 شهری و جاده ای جم
|
4 نفر
|
|
*
|
کاردان و کارشناس فوریت های پزشکی، اتاق عمل ، هوشبری و پرستاری
|
|
کارشناس/کاردان فوریت های پزشکی
|
پایگاه های اورژانس115 شهری و جاده ای دیلم
|
1 نفر
|
|
*
|
کاردان و کارشناس فوریت های پزشکی، اتاق عمل ، هوشبری و پرستاری
|
|
کارشناس/کاردان فوریت های پزشکی
|
پایگاه های اورژانس115 شهری و جاده ای کنگان
|
1 نفر
|
|
*
|
کاردان و کارشناس فوریت های پزشکی، اتاق عمل ، هوشبری و پرستاری
|
|
کارشناس/کاردان فوریت های پزشکی
|
پایگاه های اورژانس115 شهری و جاده ای گناوه
|
2 نفر
|
|
*
|
کاردان و کارشناس فوریت های پزشکی، اتاق عمل ، هوشبری و پرستاری
|
|
کارشناس /کاردان
تریاژ تلفنی مرکز پیام
|
مرکز پیام اورژانس 115 بوشهر
|
4 نفر
|
*
|
*
|
کاردان و کارشناس فوریت های پزشکی، اتاق عمل ، هوشبری، پرستاری، مامایی
|
|
1- شرايط عمومي استخدام
1/1- تدين به دين مبين اسلام يا يکي از اديان رسمي کشور مصرح درقانون اساسي
1/2- داشتن تابعيت ايران
1/3- داشتن کارت پايان خدمت وظيفه عمومي يا معافيت دائم از خدمت
1/4- عدم اعتياد به دخانيات ومواد مخدر و روانگردان
1/5- عدم سابقه محکوميت جزايي موثر
1/6- نداشتن منع استخدام دردستگاه¬هاي دولتي به¬موجب آراي مراجع قانوني
1/7- داوطلبان نبايد مستخدم رسمي، ثابت و پيماني ساير دستگاه¬هاي دولتي و يا بازنشسته و بازخريد خدمت باشند.
1/8- التزام به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران
1/9- داشتن سلامت جسماني ورواني وتوانايي براي انجام کاري که براي آن استخدام مي¬شوند بر اساس دستورالعمل های مصوب و تاييد طب کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي
2- شرايط اختصاصي و ضوابط پذيرش شغل:
2/1- داشتن حداقل 21 سال و حداکثر 40سال تا تاریخ انتشار آگهی
2/3- داراي قد 165 سانتي متر و بالاتر.
2/4- داراي شاخص توده بدني (Body Mass Index) BMI کمتر از 30 و بيشتر از 19
تبصره : افرادي که BMIآنها بيشتر از 30 باشد و نسبت به موضوع معترض باشند طبق دستورالعمل اجرايي مربوطه براي انجام"تست بيو الکتريک امپدانس" معرفي مي شوند و تصميم گيري نهايي در خصوص آنها براساس نتايج تست مربوطه صورت ميگيرد.
تذکر: اندازه گيري "قد" و BMI در زمان بررسي مدارک انجام خواهد گرفت و در صورتي که داوطلب هر يک از اين شرايط را احراز ننمايد، از ساير مراحل استخدام از جمله مصاحبه حذف خواهد شد و حق اعتراض نخواهدداشت.
2/5- دارا بودن گواهينامه و آمادگی رانندگي با آمبولانس
تبصره1: ارائه گواهینامه ب2 یا پایه دوم توسط متقاضیان دارای مدارک پیراپزشکی یا ارائه تعهد مبنی بر اخذ گواهینامه مذکور ظرف یکسال از تاریخ پذیرفته شدن الزامی است. لازم به ذکر است افراد زير 24 سال چنانچه فاقد گواهينامه مربوطه باشند و شرایط سنی لازم جهت اخذ گواهینامه نداشته باشند. در صورت پذیرش بايستي تعهد محضري مبني براخذ گواهينامه ب 2 تا پايان 24 سالگي ارائه نمايند. بديهي است در صورت عدم ارائه اصل گواهينامه مربوطه در مدت تعيين شده استخدام فرد کان لم يکن خواهد شد.
2/6-داشتن آمادگي جسماني و مهارتهاي بدني براي امدادرساني سريع و صحيح (بدين منظور از داوطلبان واجد شرايط،آزمون آمادگي جسماني به عمل خواهد آمد. افراد عینکی(کم بینا)، دارای سمعک (کم شنوا) و دارای محدودیتهای حرکتی بهیچ عنوان پذیرفته نمیگردند.
2/7- افرادی که به هرطریقی مستخدم دولت و یا سایر ارگانهاباشند(کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی، و .. )، مجاز به شرکت در آزمون نمی باشند.
*مشمولین طرح در صورتی می توانند در این آزمون شرکت نمایند که در حالت تمدید طرح داوطلبانه یا طرح کووید باشند و طرح اجباری را سپری کرده باشند.
3-افراد دارای اولویت
با رعایت ضوابط مطرح شده در بند دوم افرادي که داراي هريک از شرايط ذيل باشند در اولويت پذيرش قرار دارند:
1- ايثارگران: جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بيست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان يک سال اسارت و بالاتر.
2-شرایط استفاده از سهمیه بومی :
سهميه بومی
با توجه به بخشنامه شماره 369488 مورخ 99/7/27 سازمان اداری و استخدامی کشور و به استناد قانون اصلاح ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 99/6/16 مجلس شورای اسلامی نمره مکتسبه داوطلبان بومی بجز شهرستان تهران و مراکز استانها با تعاریف ذیل با ضریب یک و چهاردهم (1/4) محاسبه و ملاک عمل قرار می گیرد.
الف- شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.
ب- سکونت داوطلب به مدت حداقل ده سال با ارائه استشهاد محلی (براساس فرم پیوست آگهی) ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل) احراز گردد.
ج- داشتن سوابق تحصیلی در مقاطع ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش
شهرستان مربوطه می تواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن
ملاک عمل قرار گیرد.
د- در صورت وجود ابهام درخصوص شهرستان محل تولد نظر اداره کل ثبت احوال استان ملاک عمل خواهد بود.
و- تقسیمات کشوری در اولین روز ثبت نام ملاک عمل برای تعیین بومی بودن خواهد بود.
مواد آزمون :
امتحان کتبی شامل دروس تخصصی و دارای نمره منفی می باشد و پس از کسب حد نصاب نمره به مصاحبه دعوت می گردند
3- نحوه ثبت نام ومدارک مورد نياز
- متقاضيان واجد شرايط ملزم هستند در تاریخ 1401/04/26 با مراجعه به سامانه ..emp.bpums.ac.ir.. جهت ویرایش ، مدارک مورد نیاز را بارگذاری نمایند. تاریخ آزمون و مصاحبه متعاقبا اعلام میگردد .
- مدارک مورد نياز ثبت نام:
- تکميل برگ درخواست شغل
- يک قطعه عکس 4×3
- تصوير آخرين مدرک تحصيلي یا گواهی پایان طرح
_ تصویر گواهینامه رانندگی ب2
- تصوير کارت ملي
- تصوير تمام صفحات شناسنامه
- تصوير کارت پايان خدمت نظام وظيفه عمومي يا معافيت دائم
– تصوير مدرک دال بر بومي بودن طبق تعاریف درج شده در آگهی
-مدارک ایثارگری
- تصوير سايرمدارک طبق مفاد آگهي حسب ضرورت
تصویر فیش واریزی به مبلغ مبلغ 500000 ريال (پانصد هزار ريال) به شماره شناسه واريز 386080873124004006000000000800 و شبا حساب 490100004001080803025348 IR به نام معاونت توسعه و منابع دانشگاه نزد بانک مرکزی
- مسئوليت ناشي از عدم رعايت دقيق ضوابط وشرايط اعلام شده درمتن آگهي برعهده داوطلب خواهد بود ودر هر مرحله از مراحل ثبت نام، و جذب محرز شود که داوطلب اطلاعات خلاف داده يا فاقد شرايط مندرج در آگهي است داوطلب از انجام مراحل بعدي محروم خواهد شد، حتي در صورت صدور قرارداد حکم مزبور لغو وبلااثر مي¬گردد.
3- اورژانس استان و شرکت طرف قرارداد هيچ گونه تعهدي جهت تامين غذا و مسکن پذيرفته شدگان ندارد.
برگ درخواست شغل شرکتی دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی بوشهر ( اورژانس 115)