معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:
ارتقای سطح علمی بهیاران از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است

6 آبان 1396
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ارتقای سطح علمی بهیاران از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در آموزش می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، سید سجاد اقبالی در بازدید از هنرستان پسرانه کار و دانش بهیاری 17 شهریور شهرستان دشتستان افزود: کسب مهارت و دانش توسط بهیاران یکی از رکن‌های اساسی دستیابی به‌سلامت می‌باشد.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: بهیاران باید در محیطی مجهز که باعث ارتقای دانش آن‌ها شود، آموزش ببینند و همچنین تهیه کتب جدید از اولویت‌های هنرستان است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان نیز گفت: با توجه به قدیمی بودن ساختمان کنونی هنرستان بهیاری پسرانه 17 شهریور برازجان، در حال پیگیری فضای فیزیکی مناسب برای هنرستان هستیم.
مهندس ماریا خویش دوست افزود: از سال 69 هنرستان بهیاری از شهر بوشهر به شهر برازجان انتقال‌یافته است و تاکنون 389 بهیار مرد از این هنرستان فارغ‌التحصیل شده‌اند.
وی تصریح کرد: دانش‌آموزان این هنرستان پس از فارغ‌التحصیلی در مراکز درمانی چون بیمارستان‌ها، مراکز خدمات جامع سلامت، اورژانس جاده‌ای و 115 و نیروهای مسلح مشغول به ارایه خدمت می‌شوند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: پذیرش در هنرستان پسرانه شهر برازجان هر دو 2 سال یک‌بار و بر اساس اساسنامه بهیاری بین دانش آموزان قبولی خرداد پایه نهم و با معدل هفده به بالا انجام می‌شود و آزمون به‌صورت دو مرحله کتبی و مصاحبه حضوری برگزار می‌شود.
مهندس ماریا خویش دوست تصریح کرد: در حال حاضر کلاس آموزشی در هنرستان بهیاری با ظرفیت 32 نفر برگزار می‌گردد و دانش آموزان 2 روز در هفته مهارت‌های عملی بالینی در بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان کسب می‌نمایند.
انتهای پیام/ س.غ 3030
با کلیک بر روی لینک زیر اخبار دانشگاه را از کانال تلگرام دریافت کنید
https://telegram.me/bpumspublicrelation


کلمات کلیدی:
معاون.آموزشی     سیدسجاد.اقبالی     مهندس.ماریا.خویش‌دوست     شبکه.بهداشت.درمان     شهرستان.دشتستان        

تاریخ بروز رسانی:   6 آبان 1396

تعداد بازدید:   ۲

چاپ خبر |فايل متن خبر

ارسال نظر
ايميل :     
نام و نام خانوادگی :  
نظر :
 
حروف تصویر بالا :   
 
 

لینک به این صفحه
< >