مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر:
رضایتمندی مردم از دریافت خدمات درمانی در نتیجه تعامل بیمه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی است

22 فروردين 1397
مدیرکل سازمان بیمه سلامت استان بوشهر گفت: تعامل بیمه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر زمینه‌ساز افزایش رضایتمندی مردم از دریافت خدمات درمانی در سال 96 شد.

دکتر پرویز رمضانی گفت: افزایش رضایتمندی مردم و رفع موانع موجود با ادامه یافتن تعامل و همکاری میان سازمان بیمه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی محقق می‌شود.
وی با تشریح اعتبارات مصوب شده سازمان بیمه سلامت برای سال 97، بیان داشت: با توجه به مصوبات جدید سازمان برنامه‌وبودجه کل کشور رفع هم‌پوشانی بیمه‌ای نیازی اساسی است.
دکتر رمضانی تصریح کرد: اساسی‌ترین گام برای رفع هم‌پوشانی بیمه‌ای تعامل سازمان‌های بیمه‌گر است.
مدیرکل سازمان بیمه سلامت استان بوشهر افزود: تغییر برخی از رویکردهای خدماتی با رویکرد علمی و فنی صیانت از منابع عمومی و ملی را به همراه خواهد داشت.
نخستین نشست هماهنگی و تشریح برنامه‌های سازمان بیمه سلامت استان و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در سال جدید با حضور مدیرکل و معاون بیمه سلامت استان بوشهر، رییس دانشگاه، قائم‌مقام رییس، معاون درمان، مسئول و کارشناسان واحد اقتصاد درمان معاونت درمان، مسئول دبیرخانه طرح تحول و مدیر روابط عمومی و بین‌الملل در سالن ابن‌سینا برگزار شد.

انتهای پیام/ م.پ-1025

با کلیک بر روی لینک زیر اخبار دانشگاه را از کانال تلگرام دریافت کنید
https://telegram.me/bpumspublicrelation

کلمات کلیدی:
نشست     سازمان.بیمه.سلامت     دکتر.پرویز.رمضانی        

تاریخ بروز رسانی:   22 فروردين 1397

تعداد بازدید:   ۲

چاپ خبر |فايل متن خبر



ارسال نظر
ايميل :     
نام و نام خانوادگی :  
نظر :
 
حروف تصویر بالا :   
 
 

لینک به این صفحه
< >