6 آذر 1397سرپرست شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: مردم ولینعمتان و صاحبان اصلی خدمات در جامعه هستند بنابراین تکریم اربابرجوع باید بهعنوان اصلی اساسی در خدماتدهی به مردم موردتوجه قرار بگیرد. به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان تنگستان، مهندس عادل مقدس ادامه داد: رعایت ادب و نزاکت، عدالت و انصاف، همکاری و خوش برخوردی، نظم و آمادگی برای ارایه خدمات، وقتشناسی، آمادگی برای ارائه اطلاعات و توضیحات کافی به مراجعهکنندگان از مؤلفههای مهمی است که در یک سازمان در جهت رسیدن به هدف تکریم اربابرجوع باید رعایت شوند و باعث دگرگونی و بهبود اوضاع اداری میشوند. وی خاطرنشان کرد: در بهداشت و درمان در راستای اطمینان از ارایه خدمات مطلوب، بهصورت سیستمی پس از مراجعه و دریافت خدمت از سوی اربابرجوع، پیامکی برای نظرسنجی در رابطه با خدمت ارایه شده ارسال میشود که فرد میتواند رضایت و یا عدم رضایت خود را با ارسال یک پیامک اعلام کند. مهندس مقدس افزود: درصورتیکه مراجعهکننده از خدمات ارائهشده به هر دلیلی ناراضی باشد، کارکنانی که بهمنظور پایش عملکرد سازمان ازلحاظ ارائه خدمات مناسب و مطلوب به اربابرجوع، مسئولیت پیگیری موضوع را بر عهدهدارند، ضمن تماس با مراجعهکننده، مشکل به وجود آمده را تا حل کامل آن پیگیری میکنند. سرپرست شبکه بهداشت و درمان تنگستان تصریح کرد: در راستای تکریم اربابرجوع، همه کارکنان بهداشت و درمان دارای لباس کار مشخص با اتیکت نام و نام خانوادگی و پست سازمانی میباشند و فهرست وظایف کارکنان در محل استقرار ایشان به نحو مناسب و قابلرؤیت نصبشده است. مقام مسئول بهداشت و درمان در تنگستان بیان داشت: ضمن آمادگی لازم برای پاسخگویی به مردم در طول هفته، در شبکه بهداشت و درمان تنگستان جهت ارتباط بهتر با مردم و حل سریعتر مشکلات آنان روز یکشنبه را بهعنوان روز ملاقات عمومی با مردم تعیین کردهایم. انتهای پیام/ ن.ا ۳۰۱۰ با کلیک بر روی لینک زیر اخبار دانشگاه را از کانال سروش دریافت کنید https://sapp.ir/bpumspublicrelation
تاریخ بروز رسانی: 6 آذر 1397