به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، دکتر سید حسین موسوی در نخستین جلسه تعامل و همکاری برونسازمانی خود با مدیرعامل شرکت مخابرات اظهار داشت: نقش شرکت مخابرات در حوزه ارتباطات و مدیریت حوادث غیرقابلانکار است.
وی ضمن تقدیر از مسئولین و روسای شرکت مخابرات استان بوشهر به دلیل فراهم کردن بستر مناسب ارتباطی مردم با اورژانس ۱۱۵ افزود: جلب رضایت بیشتر مردم از اولویت برنامههای، تعاملی و تعهدات بین دو دستگاه است.
سرپرست اورژانس ۱۱۵ بوشهر گفت: جلب رضایت بیشتر شهروندان از دستگاههای خدمات رسان منوط به تعامل و همکاری بین بخشی است.
دکتر موسوی، دغدغه اصلی مدیران اورژانس را نجات جان شهروندان در زمان نیاز به اورژانس اعلام کرد و گفت: تحقق این هدف درگرو همکاری بیشتر دستگاههای خدماتی و اجرایی است.
وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) تحت عنوان «سال تولید، دانشبنیان و اشتغال آفرین» افزود: اورژانس پیش بیمارستانی و شرکت مخابرات پیرو تعهد تعاملهای خود با تلاش در جلب رضایت مردم گامهایی اساسی برداشته است.
سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر در این جلسه ضمن اعلام آمادگی همکاری کامل این مرکز با شرکت مخابرات گفت: درزمینه سرعت بخشیدن به برنامههای مشترک و در پاسخ و امدادرسانی، پایداری و تقویت ارتباطات مخابرات ضروری است.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر افزود: همکاری و تعامل اورژانس با مخابرات درزمینه توسعه خطوط و شبکههای مخابراتی امری محوری و تعیینکننده است.
دکتر موسوی اظهار داشت: هماهنگی و تعامل اورژانس با شرکت مخابرات امری مؤثر در نجات و اعزام بهموقع و رسیدن بر بالین بیماران است.
در این جلسه مدیران اورژانس پیش بیمارستانی و شرکت مخابرات استان بوشهر متناسب با ارتباط حوزه کاری خود مسائل و مشکلات مابین دو دستگاه را مورد بررسی قراردادند و موارد همکاری را به تصویب رسانند.
انتهای پیام/ زن ۵۰۰۰۰
آخرین اخبار حوزه سلامت را از ما بخواهید