ارتقا سطح علمی و مهارتی پرسنل اورژانس ۱۱۵ نقش اساسی در کیفیت خدمت‌رسانی به بیماران را دارد

15 آذر 1402
رئیس اورژانس ۱۱۵ و فوریتهای پزشکی شهرستان دشتستان گفت: ارتقا سطح علمی و مهارتی پرسنل اورژانس ۱۱۵ نقش اساسی در کیفیت خدمت‌رسانی به بیماران را دارد.

حمیدرضا شبانکاره فرد در حاشیه برگزاری کارگاه دو روزه مدیریت هدفمند بیماران قلبی (phcls) افزود: ارتقا سطح دانش و مهارت فوریت‌های پزشکی نقش اساسی در مدیریت مطلوب‌تر بیماران و مصدومین خواهد داشت که به نوبه خود در کاهش مرگ‌ومیر بیماران مؤثر خواهد بود.
وی تصریح کرد: کارگاه دو روزه مدیریت بیماران قلبی به میزبانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان برگزار شده است که در این کارگاه، تلفیقی از پرسنل فوریت‌های پزشکی بیمارستان و پزشک حضور داشتند که طبق آخرین ویرایش‌های انجام گرفته علمی در مورد بیماری‌های قلبی و نحوه مدیریت آنها مطالبی بیان شد.
شبانکاره فرد بیان کرد: این کارگاه با حضور ۲۴ نفر شرکت‌کننده با همکاری اداره آموزش اورژانس ۱۱۵ و دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد که در پایان از ۳ نفر برتر دوره خانم آزاده بهزادی، آقایان سید حسین حسینی و ناصر شنبدی تقدیر شد.
رئیس اورژانس ۱۱۵ و فوریتهای پزشکی شهرستان دشتستان در پایان این دوره آموزشی، از رئیس اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر، رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان، اداره آموزش اورژانس استان و شهرستان، اساتید و تیم اجرایی که تلاش شایانی در امر برگزاری مطلوب دوره داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/س.غ ۳۰۳۰
آخرین اخبار حوزه سلامت را از ما بخواهید

 




تمامی حقوق این سايت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر می باشد.